Vášeň i věrnost
K řidičské nirváně není třeba víc než volant, motor, čtyři kola a nízké těžiště. Osvědčený recept skoro všichni zapomněli – kromě Mazdy, která k němu přidává tradiční spolehlivost.
K řidičské nirváně není třeba víc než volant, motor, čtyři kola a nízké těžiště. Osvědčený recept skoro všichni zapomněli – kromě Mazdy, která k němu přidává tradiční spolehlivost.
Když nepočítáme spíše terénní model Tribute z 90. let, zachytila Mazda vlnu nastupující popularity vozů SUV relativně pozdě. Recenzované CX-7 tak dorazilo až v roce 2007.
Z mnoha generací a modelů s označením 323 si lidé nejvíce pamatují hatchbacky s přídomkem „F“. První s výklopnými světlomety a kulatou zadní částí, druhý s bezrámovými dveřmi a unikátním šestiválcem pod kapotou.
Druhá generace Mazdy 6 si zachovala to nejlepší z předchůdce a současně napravila jeho nedostatky. Přesto u zákazníků bodovala méně. Jde o jasný důkaz, že i sebelepší produkt může nakonec narazit na zcela neočekávanou zeď trhu.
První generace Mazdy 3 se stala prodejním šlágrem. Druhé vydání se však zájmu kupujících už tolik netěšilo. Jak si stojí v ojetém stavu?
Před nástupem techniky Skyactiv bylo MZR obchodním označením zážehových motorů Mazdy. My se však budeme věnovat pouze těm větším z takzvané série L.