Zpátky do devadesátek
V 90. letech platila Mazda za progresivní značku. Wankel, přeplňování Comprex či Millerův cyklus. Nic z toho byste jinde nenašli. Díky technice Skyactiv to platí i dnes.
V 90. letech platila Mazda za progresivní značku. Wankel, přeplňování Comprex či Millerův cyklus. Nic z toho byste jinde nenašli. Díky technice Skyactiv to platí i dnes.
Lákavou kombinaci spolehlivé techniky, nízkého nájezdu a dostupné ceny kalí hojnost karosářských oprav. To je dilema!
Minulá šestka pochází ze samého konce starých časů. Nehoní gramy emisí, nešetří místem, nešidí mechaniku. Stále se dá sehnat v hezkém stavu a s dobrou péčí ještě leccos najezdí.
Jako správná volba se ukázal nejen benzinový motor, ale celá mechanika trojky. Sto padesát tisíc na tachometru bychom jí rozhodně nehádali.
Mazda 3 patří k nejdražším vozům třídy, což platí i v bazaru. Nabídne vynikající svezení i příslovečnou japonskou odolnost. Když se ovšem vyhnete zbabranému dieselu.
Přestože jinou velkou slabost nemá, tahle jediná ji může zahubit – pro motory MZR typická spotřeba oleje.